상세정보가 없습니다.
리더 | 01021nam a2200349 c 4500 | |
---|---|---|
TAG | IND | 내용 |
001 | KMO202001004 | |
005 | 20200311120501 | |
007 | ta | |
008 | 190307s2019 ggka 000 kor | |
020 | 9791187142706 03320: \16800 | |
035 | (148237)KMO201900611 UB20190038187 | |
040 | 148237 148237 011001 148100 | |
041 | 1 | kor eng |
056 | 325.571 26 | |
090 | 325.571 17 | |
245 | 00 | 스타벅스 웨이 / 조셉 미첼리 지음 ; 강유리 옮김 |
246 | 19 | Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people |
260 | 파주 : 현대지성, 2019 | |
300 | 333 p. : 삽화 ; 23 cm | |
500 | 원저자명: Joseph A. Michelli | |
546 | 영어 원작을 한국어로 번역 | |
650 | 8 | 비즈니스 전략 브랜드 마케팅 |
653 | 스타벅스 웨이 | |
700 | 1 | Michelli, Joseph A., 1960- 강유리 |
900 | 10 | 미첼리, 조셉 A., 1960- Michelli, Joseph, 1960- 미첼리, 조셉, 1960- |
950 | 0 | \16800 |
049 | 0 | SM0000078870 |