상세정보가 없습니다.
리더 | 00919pam a2200289 c 4500 | |
---|---|---|
TAG | IND | 내용 |
001 | KMO201902221 | |
005 | 20190516154836 | |
007 | ta | |
008 | 190314s2019 ulkad 000 kor | |
020 | 9788998439644 93300: \16000 | |
023 | CIP2019009804 | |
035 | UB20190048390 | |
040 | 011001 011001 148238 | |
052 | 01 | 321.89 19-3 |
056 | 321.89 26 | |
082 | 01 | 339.47 223 |
090 | 321.89 유57스 | |
245 | 00 | 스타벅스화 = Starbucksization : 스타벅스는 어떻게 낭만적 소비자들의 진지가 되었나 / 유승호 지음 |
260 | 서울 : 따비, 2019 | |
300 | 222 p. : 삽화, 도표 ; 19 cm | |
504 | 참고문헌: p. 208-222 | |
536 | This work was supported by the National Research Foundation of Korea Grant funded by the Korean Government(NRF-2017S1A3A2066149) | |
650 | 8 | 소비 문화 |
653 | 스타벅스화 스타벅스 어떻 낭만적 소비자 진지 되었 STARBUCKSIZATION | |
700 | 1 | 유승호, 1964-, 柳承昊 |
950 | 0 | \16000 |
049 | 0 | HM0000057781 |