001 |
|
KMO202001004 |
005 |
|
20200311120501 |
007 |
|
ta |
008 |
|
190307s2019 ggka 000 kor |
020 |
|
9791187142706 03320: \16800 |
035 |
|
(148237)KMO201900611 UB20190038187 |
040 |
|
148237 148237 011001 148100 |
041 |
1 |
kor eng |
056 |
|
325.571 26 |
090 |
|
325.571 17 |
245 |
00 |
스타벅스 웨이 / 조셉 미첼리 지음 ; 강유리 옮김 |
246 |
19 |
Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people |
260 |
|
파주 : 현대지성, 2019 |
300 |
|
333 p. : 삽화 ; 23 cm |
500 |
|
원저자명: Joseph A. Michelli |
546 |
|
영어 원작을 한국어로 번역 |
650 |
8 |
비즈니스 전략 브랜드 마케팅 |
653 |
|
스타벅스 웨이 |
700 |
1 |
Michelli, Joseph A., 1960- 강유리 |
900 |
10 |
미첼리, 조셉 A., 1960- Michelli, Joseph, 1960- 미첼리, 조셉, 1960- |
950 |
0 |
\16800 |
049 |
0 |
SM0000078870 |